Data Pubblicazione:

International Course on Geotechnical and Structural Monitoring

Il primo International Course on Geotechnical and Structural Monitoring. La partecipazione al corso è una grande opportunità per conoscere le più recenti innovazioni nel monitoraggio geotecnico e strutturale

Il primo International Course on Geotechnical and Structural Monitoring si terrà a Poppi (AR) dal 4 al 6 Giugno 2014. 17 esperti provenienti da quattro continenti contribuiranno con le loro presentazioni al corso sotto la direzione di John Dunnicliff, autore del libro “Geotechnical Instrumentation for Monitoring Field Performance”. La partecipazione al corso è una grande opportunità per conoscere le più recenti innovazioni nel monitoraggio geotecnico e strutturale e per stabilire una valida rete di contatti con i colleghi. Il corso è anche un’opportunità per visitare la Toscana, una regione le cui bellezze naturali e storiche, i cibi e i vini sono famosi in tutto il mondo.

 

Per maggiori informazioni
www.geotechnicalmonitoring.com
info@geotechnicalmonitoring.com


The first International Course on Geotechnical and Structural Monitoring will be held in Poppi (Tuscany, Italy), from 4 to 6 June 2014. 17 speakers coming from four continents will contribute with their lectures to the course under the direction of John Dunnicliff, author of the book "Geotechnical Instrumentation for Monitoring Field Performance". Attendance at the course is a great opportunity to learn the most recent innovations in geotechnical and structural monitoring and to establish a valuable network with colleagues. The course is also an opportunity to visit Tuscany, a place whose natural and historical beauties, food and wines are famous all over the world.

For more information
www.geotechnicalmonitoring.com
info@geotechnicalmonitoring.com